torsdag den 22. november 2012

Happy thanksgiving !!!!!

Happy thanksgiving til alle !!!Jeg er taknemmelig for min dejlige familie og venner, og takker mine skoenne foraeldre for denne oplevelse!!!
Jeg vil bare lige lave en lille hurtig opdatering !! I dag kom familien over og holdte thanksgiving, vi var ca 20 mennesker!! der var en masse mad, og jeg spiste alt alt alt for meget, hehe :) jeg lavede en gammeldags aeblekage, og folk kunne faktisk godt lide den, saa det var jeg meget glad for, for det er foerste gang jeg har proevet at lave en !! Men jeg var nu meget godt tilfreds med resultatet :)
Denne uge har der ikke vaeret noget skole, saa jeg har faaet sovet lidt extra, lol ;) I gaar kom en af mine venner og hentede min vaertsbror(hugo) og jeg og saa tog vi ud og spise med hende og hendes familie! Efterfoelgende tog vi hjem til hende og saa "The Hunger games"! Det var virkeligt hyggeligt :)
Ellers har jeg ogsaa faaet loebet en smule! Vi har soccer try-outs paa mandag, jeg er virkelig spaendt :)
Tror det var alt for nu !! :)
-Sarah <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar