lørdag den 23. marts 2013

Springbreak osv osv! :)

Ok så der er sket rigtig meget siden sidst! Sorry at jeg ikke har haft tid til at skrive herinde men har haft super travlt! Nå, lad os starte med springbreak! Sidste uge tog min værtsfamilie mig til Californien! Vi startede med at flyve til Las Vegas og kørte så til Californien. Vi besøgte noget af min værtsfamilies familie der i weekenden og kørte så videre til Anaheim til vores  hotel. Mandag og torsdag tilbragte vi i Disneyland og California adventure, det var rigtig sjovt!! Onsdag tog vi på New Port beach. Desværre var det lidt koldt den dag og ret toget, men vi lejede en 5 personers cykel og kørte rundt på stranden! Vi så også sæler og spiste ellers aftensmad der også så dagen var nu ret god alligevel! :) torsdag tog vi til HOLLYWOOD!! Vi tog op og så hollywood skiltet og sad og spiste en snack mens vi kunne nyde udsigten af det! Så tog vi ellers ind til hollywood og spiste frokost og så en masse "freaks". Der var så mange folk der var klædt ud som alt muligt, det var så underligt! Haha :D Vi gik rundt på Hollywood bouleward og andre steder og så shoppede vi elllers!! Så kørte vi samme dag til LA og mødtes med mere familie:) det var virkelig en awesome dag! Fredag tog vi i Disneyland igen og lidt senere på dagen kom min værtsbror så. Hans Springbreak startede en uge senere end vores så derfor kom han senere! Samme dag kørte vi tilbage til min værtsmors mor og tilbragte aftenen med familie :) de var alle virkelig søde ved mig og tog godt imod mig :) lørdag kørte vi tilbage til Las Vegas og mødtes med min værtsfars bror, hans kone og datter, og spiste aftensmad i Caesars palace! Senere kørte vi til lufthavnen og så søndag morgen kl7 var vi hjemme igen! Det var sådan en fed oplevelse og jeg er såååå taknemmelig for at have fået chancen for at opleve alt dette!!

-Ellers har jeg været til Houston livestock show and rodeo! - også med min værtsfamilie ;)
-Så har jeg været i San Antonio fordi min ene værtssøster er i drillteam så hun skulle til en danse konkurrence der! Jeg så the Alamo og The river walk!
- Havde min sidste fodbold kamp i går aftes! Det var ret trist at tænke på, men har haft så meget sjov med  det og har skabt så mange minder :) det har været fantastisk at få mulighed for at være på et varsity high school hold!!
- og ja, ellers prøver jeg at opleve så meget som muligt min sidste tid her! Har kun lidt over 2 måneder tilbage! Det er sååå underligt at tænke på!! Tror virkelig at tiden kommer til at gå hurtigt!

Tror det bliver  alt for nu, ud over lidt billeder hvis jeg kan få det til at virke! ;)
- Sarah



Ingen kommentarer:

Send en kommentar