søndag den 1. juli 2012

40 days !!

40 dage !!!!!!! Det er vildt !
Prøver at nyde sommeren, selvom det dog er svært når det regner det meste af tiden !
Er lige vendt hjem fra Tyskland i torsdags, havde en ret hyggelig tur med klassen, jeg lavede MIN EGEN RITTER SPORT  !! (på billedet)

TRANSLATION !

40 days!!!!!!! It´s crazy !
Trying to enjoy the summer, but it´s a little hard when it´s raining most of the time!
just returned from Germany last thursday, had a nice trip with my class mates, I MADE MY OWN RITTER SPORT CHOCOLATE ! (on the picture )

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Rigtig lækker blog, jeg følger nu din blog!
    Jeg skal også til USA !!!!!!!!!!
    Håber i vil smutte forbi min og smide en kommentar og følge min!
    knus julie

    SvarSlet
  2. Hey !! Fedt, jeg følger nu også din :)

    SvarSlet