fredag den 27. juli 2012

15 DAYS !!!!

Halløj!!
Så er jeg lige kommet hjem fra en lækker ferie på Bornholm, og jeg synes bare at tiden er fløjet så hurtigt, kun 15 dage til jeg skal rejse!! Jeg begyndte at tænke på at det ikke er ret længe siden at det var mig der fulgte spændt med på nogle andres blogge om deres eventyrer i udlandet, og nu er det snart min tur til at tage afsted, jeg glæder mig virkelig meget !!
Tror at de 15 dage kommer til at gå hurtigt, jeg skal nemlig nå en masse inden jeg skal afsted :)
-Så kan jeg da også lige nævne at mit visum er kommet frem !
Og så har vi jo forresten haft en pige fra schweiz boende i sidste uge, og det var virkelig hyggeligt, hun var rigtig sød, og jeg fik talt en masse engelsk! Faktisk fik jeg talt så meget engelsk at selv om min søster og jeg var alene sammen, begyndte vi at tale engelsk til hinanden, indtil det gik op for os, og vi begyndte at grine... Haha   ;)

-Sarah

TRANSLATION:

Hey!!
I just got home from a nice vacation at Bornholm ( A Danish Island ) and I just think that time has gone so fast, only 15 days till I´m leaving Denmark!! I started to think that it isn´t so long time ago since it was me who read blogs about others adventures in different countries, and now it´s soon my turn to go, I´m so excited!!!
I think that the 15 days will end very fast, cause I´ve got a lot to do before I´m leaving  :)
-And then I can tell that I´ve got my Visa !!
And then we had the girl from Switzerland living with us last week, and it was really nice, she was so sweet and I got to talk a lot of English! Actually I got to talk so much English that even when me and my sister were alone we talked English to eachother untill we realised it, and started to laugh... Haha !!!

-Sarah



A picture from Bornholm !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar