søndag den 5. august 2012

Cowboy party yesterday !!!

Halløj !
Som man kan se på overskriften, så holdte vi "Afskedsfest" i går, hvor temaet var "Wild west" Så alle skulle klædes ud som cowboys ! Det var virkelig en super god dag/Aften, men dog også mærkeligt og trist at sige "farvel" til alle de skønne mennesker !!
I dag er der 6 dage til jeg rejser!! Det lyder vildt, men jeg er ikke sådan for alvor begyndt at blive nervøs.... Endnu !!!
Jeg glæder mig virkelig meget! Jeg ved at der er en masse mennesker jeg vil komme til at savne her i Danmark, men jeg ved også at det her bliver en af de største oplevelser i mit liv !!
Er så småt begyndt at pakke kufferten, og jeg er simpelthen så spændt på at komme afsted !!

-Sarah 

TRANSLATION:

Hey !
As the titel says, we had a "Godbye party" yesterday,and the theme were "wild west" so everyone had to dress up as cowboys ! I had an amazing day/evening, but it was a little wierd and of course sad to say "godbye" to all of that wonderful people !!
Today I only got 6 days left in Denmark!! It sounds crazy, but I´m actually not nervous....yet !!!
I´m so excited ! I know that there´s a lot of people here in Denmark that I´ll miss, but I know that this will be one of the greatest experiences in my life too !
I´m started to pack my suitcase, and I´m so excited to get to Texas !!

-Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar