søndag den 19. august 2012

Keemah & Galveston!!!

Hey alle !
Her er lige en lille update fra Texas.
I Torsdags var min hostmom og jeg ved "Keemah Boardwalk" som er et sted med en masse shops, restauranter og forlystelser ved vandet ! Vi gik rundt og kiggede lidt og spiste derefter frokost, det var super hyggeligt !!!
Derefter tog  vi til Galveston som er en Texansk oe. Der var virkelig laekkert !!
Min skole starter foerst d27 i stedet for d.20 August, se i naeste uge tager vi tilbage til Galveston, og camperer ved stranden med hundene, jeg glaeder mig virkelig meget !!!
I gaer var jeg ude og shoppe toej med min hostmom, sae jeg er klar til skolestart!
Ellers har jeg vaeret ude og ride 2 gange i denne uge. Jeg stod op kl.6om morgenen for at det ikke skulle nae at blive for varmt !!
Ellers har jeg det godt og nyder endelig at vaere her !!
Hope Y`all are good too!!
 - Sarah

TRANSLATION:
Hey Y`all !
Here is a little update from Texas.
Last thursday I went to Keemah Boardwalk with my hostmom. We walked around and looked at all of the shops, and then we had lunch, it was very nice !!
After that we went to Galveston Island, It was very great and beautiful there !!
My first Schoolday is moved to August 27 instead of 20th, so next week we will drive back to Galveston and camp at the beach for a few days, I'm really looking forward to that !!!
Yesterday I went shopping with my hostmom, so now I should be ready for school!!
I've been horsebackriding 2 times this week. I got up at 6am so I could ride before it got to hot !!
Then I'm just really enjoying to finally be here !!
Hope Y'all are good too !!
-Sarah


Ingen kommentarer:

Send en kommentar