søndag den 30. september 2012

Bare lige hurtigt!

Okey, sae har jeg vaeret ude og shoppe i gaer med min veninde Juleena, hendes ven, og hendes kaereste, og Hugo. Jeg fik koebt min homecoming kjole, og jeg synes at den er flot! Jeg proevede en' der var virkelig puff/fluffy, og med glimmer og glitter, men det er ikke lige mig!! sae den jeg koebte er baige, stroploes, og meget taet, men tror det bliver gooodt ;) Jeg fik ogsae koebt et par Nike fodbold-sko, et par nike loebe-sko, benskinner til fodbold, 2 par fodbold sokker, et par converse-alstarsko, en Hollister sweater, og sae min homecoming kjole!! :)
I fredags tog Juleena hjem til mig og sov til loerdag, og vi hyggede os virkelig og spiste lidt for meget slik, haha :D
Naeste uge tager vi til Dallas til et slags "dyreskue" og sae skal vi selvfoelgelig se en masse andre ting der ogsae. Det glaeder jeg mig ekstremt meget til!!
Ellers har jeg skiftet fra Basketball til soccer(fodbold), for jeg foelte ikke rigtigt at jeg overhoved havde en chance for at komme pae basketball holdet, sae ja, jeg skiftede, og jeg elsker det!! Stort set alle fodbold pigerne er virkelig flinke, og jeg foeler at det er en bedre sport for mig:) Try-outs er foerst i slutningen af october, og der vil blive udtaget 2 hold: JV som staer for "Junior Varsity" og sae er der "Varsity" som er det bedste hold!! Haeber selvfoelgelig pae at komme pae Varsity :)
Tror at det var alt for nu! Skole i morgen...  :)
-Sarah <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar