tirsdag den 30. april 2013

April update! :)

 Hejsa! Så er det endelig tid til en ny update. For det første har jeg kun 37 dage tilbage af skole, hvilket på en måde er ret lækkert men ret underligt. Nåår, lad mig se...   På lørdag er der prom hvilket jeg er virkelig spændt på. Ellers i denne weekend der lige er gået var mine værtssøstre og jeg(fredag )ude og spise med en af drengene fra kirken. Der efter tog vi til Kingwood High School hvor der var en koncert med lokale band, og efter det var slut tog vi hjem til vores ven og hang ud, spillede spil, så film osv. Søndag tog vi som altid i kirke om morgenen, og derefter tog til frokost. Senere på dagen var der en " picnic" i kirken som vi tog til, hvor der var en masse aktiviteter blandt andet square dance, som var ret sjovt at prøve!
I aften skal jeg til en fodbold træning i Kingwood, hvor der er en klubtræner der skal lære os nogle forskellige ting, hvilket jeg tror bliver ret sjovt :)
Hmmm... Synes der har været ret travlt med alt muligt på det sidste men kan ikke huske så meget haha :)) ellers er jeg ved at blive bekymret over hvordan jeg dog skal have plads til at tage alt mit tøj med hjem til DK igen. Jeg har sygt meget tøj! 7 hættetrøjer og 10 par sko blandt andet haha ;)
Ellers i torsdags var Hugo og jeg ude og spise med vores område representant, hendes mand, og en vietnamesisk udvekslingsstudent. Det var ret hyggeligt, og det var godt at se vores område rep. Igen for vi har et rigtig godt forhold til hende og hun har hjulpet os gennem meget!
Og ja så har jeg fået min flybillet så d.12 juni kommer jeg hjem igen :)

Når, tror det er alt jeg kan komme i tanke om lige nu :)) håber i har det godt !!
- Sarah <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar