tirsdag den 7. maj 2013

I lørdags var der prom! Jeg brugte det meste af dagen på at gøre mig klar, jeg var virkelig spændt, så jeg startede måske ud lidt tidligt, hehe ;) Inden vi tog af sted gik vi udenfor for at tage billeder. Mens vi tog billeder, sagde min værtsmor lige pludselig" hmmm hvad mangler der ?" og de kom ud med et " blomster armbånd som er en tradition for prom :)) det var så sødt af dem!! Så tog Jeg ud og spise med en gruppe af mine venner i "The Woodlands" på en italiensk restaurant hvor vi derefter tog flere billeder og kørte så til " Amber Springs" hvor prom blev holdt i år! Der var pyntet rigtig fint op og temaet var "endless twilight" ! Ellers dansede vi og så blev der udnævnt prom king&queen ( som man  ser i film! Haha ) det var en rigtig sjov aften og jeg er glad for at jeg fik denne Amerikanske oplevelse!

I fredags var vi inde og se "Iron man 3" i biografen! Det var mig, mine 2 værtssøstre, min værtssøsters kæreste, og en anden dreng fra kirken. Da filmen var slut tog vi på Whataburger og spiste ;)
I søndags var vi som altid i kirke, og der efter tog vi ud og spiste frokost med 5 af drengene fra kirken. Og så var det ellers hjem og tid til en lur! Haha! :))

Det er  alt for nu! Ha' det godt!
-Sarah <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar