mandag den 3. juni 2013

9 dage til hjemrejse!

Hey! Så er der kun 9 dage tilbage!? Hvor blev tiden af?? Det føles som om at tiden er gået stærkt men  når jeg ser tilbage på alt det jeg har oplevet, føles noget af det som lang tid siden.
I fredags efter skole tog mine to værtssøstre og jeg ud og shoppe, og senere tog vi hjem og så film. Lørdag holdte mine værtssøstre fødselsdags pool party, hvor der kom nogle venner over. Om aftenen fik vi cheeseburgers, og efter det så vi "Pitch perfect" hvilket er en awesome film!!! Da det blev mørkt så vi så "Dont be afraid of the dark"

I lørdags fløj min ven fra Tyskland hjem, og jeg fik ikke en chance for at sige farvel til ham. Han var en af mine  bedste venner her, så det var rigtig hårdt for mig!

I går pakkede jeg min kuffert for at se om alt mit tøj og alt det der kunne være der, og det kunne det sådan da næsten, men ja, jeg tror at min  værtsmor og jeg har fundet en løsning!

Denne uge er " finals week" så vi tager "eksamener" indtil torsdag. Tror dog ikke at det vil blive så forfærdeligt hårdt, hehe ;))
Torsdag får vi tidligt fri, så dfter skole kører jeg ud med koret og spise, og så kører vi til graduation hvor vi skal synge.
Jeg er allerede begyndt at sige farvel til folk, og det er rigtig hård, og jeg tror desværre kun at det bliver hårdere jo tættere vi kommer på hjemrejsedatoen. Kan dog ikke vente med at komme hjem igen, så der er meget blandede følelser..

Tror det er alt for nu!
-Sarah <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar