søndag den 6. maj 2012

Camp C og så videre !

Hej med jer !
Ja, så er det jo ved at være lidt siden at jeg har været på forberedelsescamp med InterStudies. Det hele startede med en næsten tre timers lang togtur. Da jeg stod af toget på Århus station fandt jeg hurtigt alle de andre ( eller det vil sige jeg fulgte efter nogle der så ud som om at de skulle det samme sted hen som mig) ! Efter lidt tid stod vi på en bus og kørte hen til campen. Det var virkelig grænseoverskridende at man bare skulle begynde at snakke med folk som man aldrig havde mødt før, men tænkte at en gang skulle jo være den første :)
Da vi ankom til campen fik vi alle en kuvert hver med information om værelse, gruppe, osv.
Jeg kom til at bo på værelse med tre meget søde piger, ingen af dem havde fået familie endnu, det var der faktisk overraskende mange der ikke havde synes jeg. Men det var i hvert fald en rigtig hyggelig weekend, jeg fik også snakket med nogle "returnees" ( Personer der har været afsted). Min gruppes returnee hed Line og var virkelig sød til at svare på alle ens spørgsmål og vi fik også set en masse billeder. Alle returneesne var virkelig ivrige efter at fortælle om deres år i USA, og det var super fedt at høre om det. Så kan jeg da lige nævne at der lørdag aften var grand prix ! Hver gruppe skulle lave en sang og optræde med den, det var virkelig sjovt at se alle de andre grupper optræde, meeen jeg synes selv at det var bare en smule pinligt at optræde :) Jeg kan da lige nævne at min gruppe blev nummer tre ud af ti grupper, så vi var da meget stolte!
Ja jeg tror virkelig at jeg er mere end klar til at tage afsted ! Btw kun 100 dage i dag ! ! !

Så har jeg også skypet med min hostmom og hostdad for første gang her i torsdags.  De var VIRKELIG AWESOME, de var bare sååå søde !  ! I starten da vi havde aftalt at skype var jeg ret nervøs for om der ville være pinlig tavshed, men det var der slet ikke, min hostmom snakkede bare derud af og stilte mig også nogle spørgsmål og sådan ! Det var fedt endelig at høre deres stemmer :)
Jeg glæder glæder glæder glæder mig virkelig ekstremt meget !!!!!!

- Sarah



Ingen kommentarer:

Send en kommentar