torsdag den 31. maj 2012

Visum, Flybillet osv. ! (Visa, Ticket etc.)

Ja, så er det ved at være lidt siden at jeg sidst har skrevet her inde på bloggen. Jeg ville gerne vente til der skete noget nyt, og det er nu :)
Her den anden dag fik jeg en stak papirer fra InterStudies m.h.t. visum ansøgning. Puha, troede at alt papir arbejdet var overstået, men nej, jeg tog fejl! Ej, det er ikke så slemt bare lidt omstændigt. Skal først udfylde en masse, og så uploade et billede der skal være i amerikansk pasfoto størrelse, slet ikke samme størrelse som vi bruger, så vi måtte lige et smut forbi fotografen og få taget sådan et ! Så skal vi også have arrangeret et møde på den Amerikanske ambassade.
Og så i dag fik jeg en mail om min flybillet !! For det første troede jeg at jeg skulle rejse d.15 august, men det skal jeg ikke jeg skal rejse d.11. august så nu er der endnu mindre dage til jeg skal afsted !! Virkelig awesome!! Og så troede jeg egentlig at jeg skulle mellemlande i NewYork, men det skal jeg ikke, jeg skal mellemlande i Frankfurt, så det er super godt synes jeg, for tror at NewYork lufthavn er så stor at jeg ikke ville kunne finde rundt i den :)
I morgen er det min sidste skoledag, og jeg glæder mig virkelig meget. Og efter vi har holdt dimension i slutningen af Juni, skal min klasse og jeg til Berlin, så det glæder jeg mig også meget til :)

-Sarah

TRANSLATION:

Yes, now it´s a little while since the last time I´ve have written something here on my blog. I would wait until something new happened.
The other day I got a lot of  papers from InterStudies about my visa. I thought that all of the paperwork was done, but I guess I was wrong ! Well, it´s not that bad, it´s just a little complicated. At first we have to answer some questions, and then upload a picture which has to be the size of an american pasbort photo, and it´s not the same size as we use, at all, so we had to make a new picture of me. Then we also have to arrange a meeting on the American Embassy.
And then today I got an E-mail about my airline ticket!! I thought that I should leave Denmark at August 15. but I´m actually leaving at August 11. so now there are even less days left than I thought. That´s AWESOME!!!  And then I actually thought that I should land in NewYork before flying to Houston, but that wasn´t right either. Im flying from Copenhagen to Frankfurt (Germany) and then to Houston, and that is really nice, Because I think that NewYork airport is so big that I wasn´t able to find my next flight ;)
Tomorrow is my last day at school, and I´m really excited. And after graduating the last year at school in the end of June, I´m travelling to Berlin with my classmates, and I´m very excited about that too !!

- Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar