onsdag den 16. maj 2012

Only 90 days left !

Jaa, i dag er der kun 90 dage tilbage ! Det føles pludselig tættere og tættere på !
Igår fik jeg så overstået den sidste skriftlige prøve (geografi) så nu mangler jeg kun de tre mundtlige som er fysik, engelsk, og dansk ! Så er der også kun 8 skoledage til sidste skoledag, det er skøøøønt, men hårdt her op til prøverne, timerne er ikke hårde men der er mange lektier da man lige skal have styr på den hele ! I dag fik jeg også brev om at jeg havde fået afslag på min dispensation ansøgning om statstilskud (pga noget med min organisation), så nu skal jeg have sendt en kopi til InterStudies og så håbe på at de dækker det :)
Det var alt for nu !
-Sarah   :D

TRANSLATION:
Yes, today there are only 90 days left ! It feels suddenly closer and closer !
Yesterday I finished the last written exam (geography) so now there are only the three oral exams left which are chemistry, english, and danish! And now there are only 8 schooldays left untill the last day at school, it is awesome, but a little hard because of all the preparing! Today I´ve got a letter which said that I couldn´t get grants from the state (Because of something with my organization) so now I will send a copy to InterStudies and hope that they will cover it instead :)
That was all for now !
-Sarah   :D

My countdown calender ( yes, I know that it´s not the most creative one, but it is good enough for me)   :)


4 kommentarer:

  1. Hej Sara, Ja det er helt underligt hvor hurtigt tiden går!
    Tænkte på om jeg må linke din blog på min? :-D

    SvarSlet
  2. Hej Jessica :) Ja selvfølgelig må du da det :D

    SvarSlet
  3. Hej Sara (-:
    Jeg er blevet fast læser på din blog og glæder mig til at følge dig og dine oplevelser næste år in the states.
    Jeg skal også til USA (Arizona) med interstudies. Jeg var dog bare på camp A. Jeg tænkte på om du havde lyst til at blive fast læser på min blog også? Det ville gøre mig rigtig glad.

    www.Kathrine-yolo.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kathrine :)
      Ej, hvor fedt ! Lyder godt at du er blevet fast læser af min blog, selvfølgelig vil jeg også være det på din :)

      Slet