mandag den 19. marts 2012

Ca. 150 dage !

Ja som man kan se på overskriften er der i dag kun ca. 150 dage til jeg rejser. Grunden til at jeg skriver ca. er fordi jeg ikke kender den helt præcise afrejsedato endnu, men InterStudies har sagt til mig at jeg skal regne med at rejse omkring d.15 august (Jeg regner dog med at rejse lidt før)
Og ja så er der jo heller ikke ret mange dage til det er sidste skoledag, og der er endda endnu mindre dage tilbage til jeg skal op i de skriftlige prøver ! Uhaa..
Og og og så er overhoved heller ikke så lang tid til jeg skal på forberedelsescamp med InterStudies her i slutningen af april! Nøj hvor jeg glæder mig :)  Jeg skal på camp C og jeg glæææder mig :)
Hmmm.. tror det var alt hvad jeg kunne finde på at skrive lige nu !
Jeg vender tilbage hvis/når der sker noget spændende :)


Hugs from Sarah <3

6 kommentarer:

  1. Jeg er blevet sat til at rejse den 30. (eller 31. august, kan faktisk ikke huske det), men har spurgt flere gange om jeg kunne rejse før, men har fået afslag alle gange :( Har du fået lov til at rykke din afrejse dato??

    SvarSlet
  2. Jeg har ikke bedt om at få rykket min afrejse dato, så jeg ved faktisk ikke om det kan lade sig gøre? Men min skole starter d. 20 august så jeg regner med at d. 15 august eller lidt før passer meget godt :) Hvornår starter din skole da ? :)

    SvarSlet
  3. Skal du på camp C i Ebeltoft?? :D

    SvarSlet
  4. Fedt ! Jeg glæder mig virkelig meget :)

    SvarSlet