søndag den 4. marts 2012

Lille update :)

Hej med jer ! :)
Ville bare lige fortælle at jeg er begyndt at skrive sammen med en pige fra sverige, som også har boet hos min familie i USA. Det er helt vildt skønt at skrive med hende, hun er meget ærlig og har fortalt mig lidt om hvad jeg kan forvente og hvad jeg skal være forberedt på ! Det er helt underligt pludselig at have en svensk storesøster af en slags ;)
Ellers har jeg bare travlt for tiden med lektier, ridning, arbejde og ikke mindst med at prøve at score gode karakterer i skolen ;)  
Ihhh hvor jeg glæder mig til jeg skal tilbringe 10 måneder i Texas, jeg tror ikke at jeg selv har forstået at jeg skal afsted endnu !
Well well well...
Det var alt for nu.

Hugs from Sarah <3

2 kommentarer:

  1. Hej Sarah :-)
    Jeg så lige at du var blevet fast læser af min blog, så måtte jeg da også lige tjekke din ud :-)Kan det også passe at det er dig der er medlem af den grupppe på Facebook der hedder: "Emma I Texas". Når men, jeg ville bare lige sige: fed blog! og hvor er det vildt at du allerede har fået en familie :-)
    Jeg vil følge med i din blog fremover... Når ja, og så: Hvor skal du på forberedelsescamp henne? Og hvornår?
    Med venlig hilsen Pauline :-)

    SvarSlet
  2. Hej Pauline :) Fedt at du vil følge med på min blog ! Hehe ja det er mig der er med i gruppen "Emma i Texas" på facebook :) Ja jeg har været så heldig at få familie ret tidligt. Du kan godt glæde dig man eksploderer nærmest af glæde ;)
    Jeg skal på camp d. 27-29 april i Ebeltoft på camp C. Jeg kunne se på din blog at du skulle på camp A, så vi skal desværre ikke på den samme... øv !
    Men fedt at høre fra en der også rejser med InterStudies ! Håber du snart får en famlie, jeg synes selv at jeg næsten ikke kunne holde ud at vente på at få familie, så jeg kan godt forstå hvis du er utålmodig :)
    Venlig hilsen Sarah :D

    SvarSlet