tirsdag den 20. marts 2012

Uff.. ik´ godt !

Ja, i dag var der jo så lige en ret ubehagelig udsendelse på DR1 om udvekslingsstudenter som har haft voldsomt ubehagelige oplevelser med blandt anden InterStudies, som er den organisation som jeg skal rejse med, og ISE som er deres amerikanske samarbejdspartnere. Ja, hvad kan man sige. Det var i hvert fald virkelig ubehageligt at høre om, og se på, men jeg fortryder dog slet ikke at jeg skal rejse med InterStudies alligevel. Synes virkelig at nogle  af de historier der var i TV´et var ubehagelige, men føler bare at jeg har fået en suverænt god værtsfamilie, som også har haft en del andre udvekslingsstudenter gennem tiden, så jeg er ikke nervøs, jeg er rigtig glad for min familie og placering, og glæder mig til jeg skal afsted til sommer !
Tror der er skrækhistorier med de fleste organisationer !
Nå men tænkte bare at jeg havde lyst til at skrive lidt om det, nu når det var i fjernsynet ! Tror det var alt for denne gang.

- Sarah

2 kommentarer:

  1. Hej Sarah :-)
    Jeg rejser også med Interstudies næste år!
    Hvilken camp skal du på?

    SvarSlet
  2. Hej Lotte :)
    Jeg skal på camp C d.27-29 april :)
    Hvilken en skal du på ?
    Hilsen Sarah

    SvarSlet