lørdag den 3. marts 2012

Lidt info !

Halløj !
Her til sommer rejser jeg til USA med Interstudies.
Jeg har lige fået værtsfamilie her i februar, og jeg skal bo i staten Texas hos familien Rogers!
Er meget glad for min placering og er allerede begyndt at skrive med min værtsmor, og jeg skriver også sammen med en svensk pige som tidligere har boet hos den samme familie :)
Her til April skal jeg på forberedelsescamp med Interstudies og nogle af de andre der også skal være udvekslingsstudenter, det bliver helt vildt fedt at snakke med nogle der er i den samme situation som en selv ;)
Jeg glæder mig super meget til jeg skal afsted, og kan næsten ikke vente :)
Det var alt for nu, skriver igen når der sker noget spændende!


Loove and hugs from Sarah.
Her er et lille kort over USA! Jeg skal bo der hvor der står TX :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar